marți, 8 martie 2011

Declaraţie de dragoste

Poezie pentru Cris (zîna bună) 
[publicată pe 6 iunie 2006]
Cred că-i prima poezie pe care am scris-o. :)

Dragostea-i picătura de ploaie ce mîngîie deşertu'
Raza de soare care alungă întunericu',
E-o-ngheţata într-o zi de vară
Fără tine, viaţa mi-e amară.

A mai trecut un ceas, o zi, o săptămînă
Neînsemnat rămîn, nu's bun de nimic
Vreau să vin şi să te iau de mînă
Apoi să te cer de la al tău tătic.

Eşti departe... te caut în noapte
N-aud nimic, nici vorbe, nici şoapte
În gînduri doar te simt aproape
Da' n-am curaj să trec la fapte.

Mă-nvîrt în gol, mă pierd în gînduri
Nu vreau nici apă şi nici aer
Pe tine să te am alături,
Să încetez să mai fiu fraier.

Dimineaţa să-mi dai sărutarea ta
Seara să simţi mîngîierea mea,
Să facem dragoste ca doi nebuni
La toate şi la tot să fim imuni.

Vin' la mine de mă ia,
Fii floarea din grădina mea
Te vreau pe tine, te vreau acum
Am curaj - "te iubesc" îţi spun!

Azi fiind 8 martie, nu e un remember întîmplător...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: